
Στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων της Γ1 τάξης, με θεματικό άξονα την Τοπική Ιστορία και την Πολιτιστική Κληρονομιά, οι μαθητές, υπό την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών Κίτσου Χρυσούλας και Νιάουστα Γιώργου και με την ευκαιρία της επετείου της απελευθέρωσης του Αγρινίου από τους Τούρκους (11 Ιουνίου 1821) γνώρισαν σημαντικά μνημεία του Αγρινίου, όπως το Μνημείο Πεσόντων, το Μνημείο Απαγχονισθέντων και το Μνημείο των 120 Εκτελεσθέντων από τα γερμανικά στρατεύματα κατοχής. Με τη χρήση προτζέκτορα παρακολούθησαν εκπαιδευτικά βίντεο και συζήτησαν για τα ιστορικά γεγονότα που συνδέονται με τα μνημεία αυτά και τη σημασία της διατήρησης της ιστορικής μνήμης.
Παράλληλα, οι μαθητές γνώρισαν το Αρχαιολογικό Μουσείο Αγρινίου, τη Νεολιθική και τη Μυκηναϊκή Εποχή, καθώς και σημαντικά αρχαιολογικά ευρήματα της ευρύτερης περιοχής της Αιτωλοακαρνανίας. Μέσα από το οπτικοακουστικό υλικό κατανόησαν τον τρόπο ζωής των ανθρώπων κατά τις περιόδους αυτές και τη σημασία των αρχαιολογικών ευρημάτων ως πηγών γνώσης για το παρελθόν.
Στο τέλος των δραστηριοτήτων, οι μαθητές απάντησαν γραπτώς στα ερωτήματα «Γιατί υπάρχουν τα μνημεία;» και «Πώς μπορούμε να τα προστατεύουμε;». Μέσα από τη συζήτηση κατανόησαν ότι τα μνημεία αποτελούν πολύτιμα στοιχεία της ιστορίας και του πολιτισμού μας και ότι οφείλουμε να τα σεβόμαστε. Ειδικότερα, έμαθαν ότι δεν πρέπει να τα βανδαλίζουμε, να τα ζωγραφίζουμε ή να πετάμε σκουπίδια στους χώρους όπου βρίσκονται. Το πρόγραμμα συνέβαλε στην ανάπτυξη της ιστορικής συνείδησης, της κριτικής σκέψης, της υπευθυνότητας και του σεβασμού προς την πολιτιστική κληρονομιά και την τοπική ιστορία.






























Visit Today : 56
Visit Yesterday : 54
This Month : 717
This Year : 8109
Total Hits : 119942
Who's Online : 1